joi, 28 martie 2013

Keratina lichida sau despre factorul WOW al parului tau!

Pret: 35 lei


Sunt convinsa ca ati mai auzit despre acest produs si poate ca ati fost tentate sa il folositi, dar din diverse motive, inca nu v-ati facut curaj sa il incercati. De aceea doresc sa va impartasesc experienta mea legata de acest produs de-a dreptul miraculos, care m-a cucerit de la prima aplicare! 


Prieteneia noastra a inceput in urma cu un an, la scurt timp dupa ce am dat nastere puiului meu drag, cand am realizat ca pierdeam foarte mult par. Stiam ca asta urma sa se intample, dar sutele de fire de par care imi cadeau la fiecare pieptanat sau baie, ma ingrozeau. Imi trebuia o solutie cu efect imediat si astfel am inceput documentarea pe Internet, citind diverse articole pe blogurile de beauty. 

Astfel mi-am conceput un tratament-soc, pe care l-am respectat pe parcursul a trei luni, despre care poti citi aici, dupa care am aflat si despre beneficiile keratinei lichide asupra parului cu probleme:
-           previne si combate caderea parului;
-           reface parul deteriorat;
-           previne si combate matreata.

Aceste argumente au fost mai mult decat suficiente pentru a ma convinge sa incerc produsul si tare bine am facut! Inca de la prima aplicare, parul si-a dublat volumul, a capatat un luciu natural si un aspect mult mai sanatos. Dar ceea ce m-a incantat cu adevarat a fost faptul ca dupa o utilizare corecta si periodica a produsului, am remarcat o imbunatatire a structurii firului de par si o reducere semnificativa a firelor pierdute pe parcursul unei zile.

Cu conditia sa respectati intocmai instructiunile de pe eticheta, si anume aplicarea sa se realizeze pe parul umed si sa fie urmata de uscare, veti cunoaste si voi beneficiile minunate ale acestui produs asupra parului vostru. 

Recomand cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu